Natte horeca (kroeg/café)

In de natte horeca sector is het van belang om goed bereikbaar te zijn voor de consumenten. Door een live chat toe te voegen op de website van een horeca bedrijf, wordt de klantenservice uitgebreid.  

In deze sector is het vaak het geval dat de klantenservice alleen bestaat uit mail- en telefooncontact. Dit zijn geen laagdrempelige manieren van contact voor de klant. Door een live chat toe te voegen kan de klant op een laagdrempelige manier in contact komen met het desbetreffende bedrijf. Het desbetreffende bedrijf wordt door de live chat onder andere ontlast van informatie vragen. Deze kunnen door de chatspecialisten worden beantwoord.  

Aan het begin van een samenwerking met Chatkracht, moet de klant een kenniscentrum invullen. Doormiddel van dit kenniscentrum, kunnen de klanten bijna alle informatieve vragen van een websitebezoeker beantwoorden.  

In de Horeca sector kunnen ook bijvoorbeeld reserveringen via de chat worden vastgelegd. Hier is het bedrijf dus geen tijd meer aan kwijt. De chatspecialisten kunnen doormiddel van naar contactgegevens vragen een reservering inplannen voor de klant. Dit geeft het bedrijf de kans om andere werkzaamheden uit te voeren.  

Doormiddel van een live chat functie op de website kunnen consumenten 72 uur per week contact opnemen met het bedrijf. De chats worden binnen 30 seconden opgepakt en in de chat zal de klant zo goed mogelijk worden verder geholpen. Het is een erg klantvriendelijke manier van service. 

Als er potentiële leads binnenkomen via de chat, wordt er zoveel mogelijk op contactgegevensgericht. Deze zullen wij doorsturen naar het desbetreffende bedrijf en die hoeft alleen nog maar de sale te maken. Met andere woorden; het bedrijf ontvangt zonder iets te doen mooie leads. 

Kortom, in de natte horeca is een toegevoegde waarde om een live chat functie op de website te hebben. De bedrijven worden ontlast en ontvangen mooie leads.  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *